자유게시판

آژانس دیجیتال مارکتینگ

profile_image
Billy
2024.09.24 22:20 22 0

본문

هدف سایت خبری
گسترش سریع اخبار روز دنیا، آرشیو اخبار برای اطلاع‌رسانی به افراد، چگونگی نمایش اخبار و نحوه آرشیو اخبار اصلی‌ترین هدف سایت خبری بشمار می‌آید.

سایت‌های دیگر به کدام‌یک از صفحات لینک می‌دهند؟
کدام صفحات بیشترین تعداد ورودی را از طریق گوگل و سایر موتورهای جستجو دارند؟
کدام یک از صفحه ها، درآمدزارتر هستند؟

کسانی که با فضای سئو و بهینه سازی برای موتورهای جستجو آشنا هستند، معمولاً با شنیدن نام صفحه فرود یا Landing Page بحث‌های مربوط به SEO را آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ به خاطر می‌آورند.
البته در سئو هم بحث لندینگ پیج یا صفحه فرود وجود دارد، اما اصل این بحث، گسترده‌تر و جدی‌تر است و در فضای بازاریابی محتوا، به مفاهیم مختلف دیگری هم اشاره دارد.
انواع صفحه فرود یا لنآژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ پیج

ویژگی سایت فروشگاهی
یک سایت فروشگاهی موفق باید با سرعت بالا لود شود و به مشتریان توضیحات کافی و مناسبی را در خصوص محصولات ارائه داده و ساده‌ترین حالت استفاده از سایت را با بهره‌گیری از امکانات مختلفی فراهم نماید.

شبکه های اجتماعی این آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ روزها در توسعه کسب و کارها نقش موثری دارند. از این رو در طراحی سایت از آنها نباید قافل شد. حتما باید سایت با شبکه های اجتماعی وابسته به یک سازمان لینک باشد. بسیاری از مخاطبان به واسطه شبکه های اجتماعی شما و خدماتتان را خواهند شناخت. پیشنهاد می کنم این امکان را برای کاربران ایجاد کنید که بتوانند این اطلاعات را در شبکه های اجتماعی خود نیز منتشر کنند. بدین صورت بدون اینکه هزینه ای پرداخت کنید مخاطبانتان شما را به سایرین معرفی می کنند.
علاوه بر این ۱۱ ویژگی اصلی یک وب سایت شرکتی نکات دیگری هم باید در طراحی سایت شرکتی مورد توجه قرار بگیرد که در انتها به تعدادی از آنها به صورت تیتروار اشاره می کنم.

طراحی اختصاصی (به لحاظ رنگ، فونت، تولید محتوا)
بخش کاتالوگها، مدارک و ایزوها، کارنامه های کاری
معرفی مشتریانتان
توضیح کامل اطلاعات و گزارش در مورد اهداف و روند کاری سازمان
طراحی آیکونهای اختصاصی
نمایش اطلاعات مهم در بخش های اصلی
جایگاه درست و قابل دید عناصر مختلف سایت
برنامه نویسی و کد نویسی حرفه ای

سرعت لود صفحه سایت از فاکتورهای اصلی در طراحی سایت خبری می‌باشد و در نتیجه سایت خبری‌ که به صورت استاندارد و اصولی طراحی شده باشد موفق خواهد بود.

برای طراحی یک سایت جذاب اول از همه باید یک سری اصول را رعایت کنیم. بهتر است قبل از هر چیز هدف اصلی و کاربرد سایت را مشخص کنیم. اینکه در مورد چه موضوعی قرار است صحبت کنیم و به چه نتیجه‌ای می‌خواهیم برسیم.
فراموش نکنید که سایت شما معرف حرفه شما و سازمان شماست. بنابراین بهترین شرکت طراحی وب سایت عامل برای برندینگ، داشتن یک سایت جذاب است. چند نکته را برای برند شدن یک سایت خوب و جذاب باید بدانید.
۱- اسم سایت

یکی دیگر از کارهایی که باید بتوانیم در تحلیل صفحه‌ی فرود انجام دهیم، بررسی ساختار ترافیک ورودی است. یعنی ببینیم که صفحه‌ی فرود، از چه شیوه‌هایی تغذیه می‌شود و ورودی می‌گیرد.
حداقل باید بتوانیم دو یا سه منبع اصلی هدایت ترافیک به صفحه را تشخیص دهیم.
سرویس‌های متعددی مانند ابزارهای وبمستر گوگل و گوگل آنالیتیکس و آدرس دهی UTM می‌توانند به شما در ارزیابی منشاء ترافیک و سهم هر یک از منابع ترافیکی کمک کنند.
ابزار Similar web هم برای بررسی وضعیت ترافیک ورودی سایت مناسب است که البته برای دسترسی به آن باید از فیلترشکن استفاده کنید.
بد نیست سری هم به چند مورد از سایت‌هایی بزنید که به صفحه‌ی لندینگ مد نظر شما لینک داده‌اند. سرویس‌های زیادی برای این کار وجود دارد. اما شاید SEO Review Tools گزینه‌ی خوبی باشد. اما در تحلیل بک لینک‌ها، همیشه باید نهایتاً حدس و قضاوت خودتان را به کار بگیرید. مواردی به عنوان بک لینک گزارش می‌شوند، الزاماً مهم‌ترین‌ها نیستند. خیلی از آنها هم به صورت مقطعی و بدون اطلاع مدیران سایت به وجود می‌آیند. اما باز کردن چند مورد از آنها ممکن است به شما ایده‌هایی بدهد.
البته به این نکته بسیار مهم هم توجه کنید که سیاست بعضی از سایت‌ها، هدایت ترافیک از سایت به شبکه های اجتماعی است و برخی سایت‌ها بالعکس، می‌کوشند همه را از شبکه‌های اجتماعی به سایت بیاورند.
البته طبیعتاً همیشه ترافیک در هر دو سو وجود دارد، اما عموماً یکی از دو سمت غالب است.
با کمی جستجو و بررسی و به خرج داشتن هوشمندی، باید بتوانید تشخیص دهید که صفحه‌ی مورد نظر شما از کدام گروه است.
کار بسیار مهم دیگری که باید در تحلیل صفحه فرود انجام دهید، تحلیل CTA یا Call-To-Action است. یعنی باید ببینید که آیا محتوای صفحه و طراحی آن به شکلی هست که مخاطب را به اقدام کردن ترغیب کند و یا نه.
در انتها اگر هدف های دیگری از طراحی صفحه ورود را می شناسید، که شاید بتوانیم از آنها ایده بگیریم خوشحال می شویم که آن اهداف را با ما هم به اشتراک بگذارید.difference-between-opportunism-blog-001.webp

댓글목록 0

등록된 댓글이 없습니다.

댓글쓰기

적용하기
자동등록방지 숫자를 순서대로 입력하세요.