طراحی سایت خدماتی
Tuyet Lohman
2024.09.26 14:32
5
0
본문
ما آنقدر اصطلاح مالیات بر ارزش افزوده (VAT) را شنیدهایم که بار معنایی ارزش افزوده هم برای ما تغییر کرده و بسیاری از ما با شنیدن ارزش افزوده (Added Value) فکر میکنیم موضوع بحث، پولی است که باید به دولت پرداخت شود.
در حالی که ارزش افزوده و ایجاد ارزش افزوده یک مفهوم اقتصادی از جنسِ خلق کردن است و البته مانند بسیاری از فعالیتهای اقتصادی دیگر، در کشورهای مختلف مالیاتهایی هم برای آن وضع میشود.
درک تعریف ارزش افزوده، با بررسی یک مثال، سادهتر خواهد بود:
مثال برای ارزش افزوده
چرا سایت خدماتی ؟
امروزه پیادهسازی انواع کسبوکار خدماتی بدون استفاده از امکانات دنیای آژانس دیجیتال مارکتینگ منجر به موفقیت نمیگردد. طراحی سایت خدماتی موجب آشنایی بیشتر مخاطبان با خدمات یک مجموعه میگردد و موجب رونق کسبوکار آن خواهد شد.
با انجام تحقیقات کلمات کلیدی، باید بینش خوبی در مورد کلماتی که مردم برای یافتن آنچه به دنبال آن هستند به کار می برند، بدست آورید. در مرحله بعد، مطمئن شوید که محتوایی که می نویسید (و اینکه مخاطبان شما به آن علاقه دارند) با هدف جستجوی کاربران و زبانی که استفاده می کنند مطابقت دارد.
به رقبایتان توجه کنید
یادگیری نیازی به فعالیت سخت ندارد و اغلب می تواند سرگرم کننده باشد. گزینه های زیادی از یادگیری آنلاین گرفته تا دوره در یک موسسه محلی یا کارآموزی در دسترس شما است که نوع آن به انتخاب فرمت مناسب شما و سبک زندگی شما بستگی دارد.
چرا کمپین سئو ؟
کمپین سئو شامل مجموعه فعالیتها و برنامههایی است که بمنظور بهبود و ارتقای رتبه سایت در موتورهای جستجو انجام میگیرد.
نکته تخصصی : آژانس دیجیتال مارکتینگ برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص، توصیه میکنم مقاله "Are you being manipulated by Google Ads" را بررسی کنید.
۵. استراتژی بازاریابی در آژانس دیجیتال مارکتینگ آژانس دیجیتال مارکتینگ
بنابراین، از خود بپرسید: بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ آیا مخاطبان خود را می شناسید ؟ آیا مردم فقط به دنبال اطلاعات در سایت شما هستند یا مایل به خرید چیزهایی نیز هستند؟ و آیا راه هایی وجود دارد که بتوانید اهداف جستجوی خاصی را با محتوای متمرکز هدف قرار دهید تا بتوانید بر این موضوع تأثیر بگذارید؟
به کلمات استفاده شده توسط مخاطبانتان توجه کنید
بنابراین باید در سال ۲۰۲۴ هوش مصنوعی را بهعنوان یک دستیار در نظر بگیرید که به شما در استراتژی کمک میکند، نه اینکه آن را تنها راه رو به جلو ببینید.
بر اساس تحقیقات ۸۶ درصد از آمریکایی ها می گویند حفظ حریم خصوصی داده ها نگرانی فزاینده ای برای آنها است، در حالی که ۶۸ درصد نگران سطح داده های جمع آوری شده توسط مشاغل هستند.
ارزش بهکارگیری یکی دیگر از انواع ارزش است که همهی ما در گفتگوهای روزمره آن را بهکار میبریم. در اینجا سوال کلیدی این است که یک محصول چقدر به کار شما میآید و برای شما استفاده دارد.
واضح است که Use Value تا حد زیادی ذهنی و نسبی است و هر کس، ارزیابی متفاوتی از آن دارد.
مثلاً ممکن است کسی کیف یا کفش خود را از یک برند بسیار گرانقیمت بخرد و معتقد باشد که برای او میارزد. این ارزیدن میتواند به خاطر لذتی باشد که از داشتن آن محصول میبرد یا سطحی از کیفیت و طراحی که معتقد است فقط در آن برند وجود دارد و یا اینکه میخواهد با آن کیف یا کفش، به همکارانش فخر بفروشد.
به هر حال، همهی اینها از جنس ارزش بهکارگیری یا Use Value هستند.
Use Value با قیمت بیارتباط نیست؛ اما الزاماً هم از آن تأثیر نمیپذیرد (فاکتورهای بسیاری باید در کنار Use Value قرار بگیرند تا در نهایت بتوان قیمت را تعیین کرد).
ارزش مبادلهای (Exchange Value)
در حالی که ارزش افزوده و ایجاد ارزش افزوده یک مفهوم اقتصادی از جنسِ خلق کردن است و البته مانند بسیاری از فعالیتهای اقتصادی دیگر، در کشورهای مختلف مالیاتهایی هم برای آن وضع میشود.
درک تعریف ارزش افزوده، با بررسی یک مثال، سادهتر خواهد بود:
مثال برای ارزش افزوده
چرا سایت خدماتی ؟
امروزه پیادهسازی انواع کسبوکار خدماتی بدون استفاده از امکانات دنیای آژانس دیجیتال مارکتینگ منجر به موفقیت نمیگردد. طراحی سایت خدماتی موجب آشنایی بیشتر مخاطبان با خدمات یک مجموعه میگردد و موجب رونق کسبوکار آن خواهد شد.
با انجام تحقیقات کلمات کلیدی، باید بینش خوبی در مورد کلماتی که مردم برای یافتن آنچه به دنبال آن هستند به کار می برند، بدست آورید. در مرحله بعد، مطمئن شوید که محتوایی که می نویسید (و اینکه مخاطبان شما به آن علاقه دارند) با هدف جستجوی کاربران و زبانی که استفاده می کنند مطابقت دارد.
به رقبایتان توجه کنید
یادگیری نیازی به فعالیت سخت ندارد و اغلب می تواند سرگرم کننده باشد. گزینه های زیادی از یادگیری آنلاین گرفته تا دوره در یک موسسه محلی یا کارآموزی در دسترس شما است که نوع آن به انتخاب فرمت مناسب شما و سبک زندگی شما بستگی دارد.
چرا کمپین سئو ؟
کمپین سئو شامل مجموعه فعالیتها و برنامههایی است که بمنظور بهبود و ارتقای رتبه سایت در موتورهای جستجو انجام میگیرد.
نکته تخصصی : آژانس دیجیتال مارکتینگ برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص، توصیه میکنم مقاله "Are you being manipulated by Google Ads" را بررسی کنید.
۵. استراتژی بازاریابی در آژانس دیجیتال مارکتینگ آژانس دیجیتال مارکتینگ
بنابراین، از خود بپرسید: بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ آیا مخاطبان خود را می شناسید ؟ آیا مردم فقط به دنبال اطلاعات در سایت شما هستند یا مایل به خرید چیزهایی نیز هستند؟ و آیا راه هایی وجود دارد که بتوانید اهداف جستجوی خاصی را با محتوای متمرکز هدف قرار دهید تا بتوانید بر این موضوع تأثیر بگذارید؟
به کلمات استفاده شده توسط مخاطبانتان توجه کنید
بنابراین باید در سال ۲۰۲۴ هوش مصنوعی را بهعنوان یک دستیار در نظر بگیرید که به شما در استراتژی کمک میکند، نه اینکه آن را تنها راه رو به جلو ببینید.
بر اساس تحقیقات ۸۶ درصد از آمریکایی ها می گویند حفظ حریم خصوصی داده ها نگرانی فزاینده ای برای آنها است، در حالی که ۶۸ درصد نگران سطح داده های جمع آوری شده توسط مشاغل هستند.
ارزش بهکارگیری یکی دیگر از انواع ارزش است که همهی ما در گفتگوهای روزمره آن را بهکار میبریم. در اینجا سوال کلیدی این است که یک محصول چقدر به کار شما میآید و برای شما استفاده دارد.
واضح است که Use Value تا حد زیادی ذهنی و نسبی است و هر کس، ارزیابی متفاوتی از آن دارد.
مثلاً ممکن است کسی کیف یا کفش خود را از یک برند بسیار گرانقیمت بخرد و معتقد باشد که برای او میارزد. این ارزیدن میتواند به خاطر لذتی باشد که از داشتن آن محصول میبرد یا سطحی از کیفیت و طراحی که معتقد است فقط در آن برند وجود دارد و یا اینکه میخواهد با آن کیف یا کفش، به همکارانش فخر بفروشد.
به هر حال، همهی اینها از جنس ارزش بهکارگیری یا Use Value هستند.
Use Value با قیمت بیارتباط نیست؛ اما الزاماً هم از آن تأثیر نمیپذیرد (فاکتورهای بسیاری باید در کنار Use Value قرار بگیرند تا در نهایت بتوان قیمت را تعیین کرد).
ارزش مبادلهای (Exchange Value)
댓글목록 0