자유게시판

XPEL با تیم Penske برای محافظت از IndyCars و رانندگان شریک می شود

profile_image
Dora Trower
2024.09.26 22:33 13 0

본문

اسکات مک لافلین، مسابقه‌دهنده تیم Penske با یک XPEL IndyCar
©2024 XPELPaint Protective cover Flick (PPF) صنعت خودرو را متحول می کند. به زبان ساده، PPF یک فیلم شفاف نازک است که به پانل‌های بدنه رنگ‌شده خودرو چسبیده است تا با عمل به عنوان یک لایه قربانی، از رنگ در برابر آسیب فیزیکی محافظت کند - این کار باعث سوء استفاده می‌شود و سطح زیر لایه را دست نخورده می‌گذارد. فیلم PPF، تقریباً به ضخامت یک ورق کاغذ استاندارد، برای دارندگان خودرو، SUV، کامیون و RV که می‌خواهند از پوشش خود در برابر زباله‌های آسیب‌رسان، باقی‌مانده حشرات، شیره درختان و موارد دیگر محافظت کنند، ضروری است.
XPEL که دفتر مرکزی آن در سن آنتونیو، تگزاس قرار دارد، یکی از تولیدکنندگان پیشرو PPF در جهان است. در سال 2022، این شرکت با تیم پنسکه (یکی از موفق‌ترین تیم‌ها در تاریخ ورزش حرفه‌ای) همکاری کرد تا ارائه‌دهنده فیلم محافظ رسمی آن باشد. این همکاری فرصتی منحصر به فرد برای XPEL فراهم کرد زیرا می‌توانست برنامه تحقیق و توسعه خود را از طریق روش‌های نوآورانه برای محافظت از IndyCars Penske پیش ببرد. در حالی که خودروهای سواری به ندرت از سرعت 70 مایل در ساعت برای دوره‌های طولانی تجاوز می‌کنند، ایندی‌کارهای فیبر کربنی با چرخ‌های باز دارای موتورهای V6 توربوشارژ دوقلو با بیش از 750 اسب‌بخار قدرت و حداکثر سرعت بیش از 240 مایل در ساعت هستند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه PPF XPEL از IndyCars تیم Penske محافظت می کند، با مایکل مایال، معاون توسعه شرکت XPEL صحبت کردم. همانطور که مشخص است، تیم مسابقه فقط از فیلم محافظ روی ماشین‌های مسابقه تیم پنسکه استفاده نمی‌کند. گاراژها و دکل‌های Penske از PPF بادوام برای محافظت از تجهیزات استفاده می‌کنند و از فیلم شیشه جلو حرارتی XPEL برای محافظت از رانندگان در برابر گرما و تابش نور خورشید در کابین خلبان استفاده می‌شود.
مایل توضیح داد که چگونه IndyCarهای امروزی از ساختارهای کامپوزیت مونوکوک فیبر کربن پیشرفته استفاده می کنند (IndyCar آنها را سلول های ایمنی می نامد). در حالی که فیبر کربن قوی و سبک وزن است، به راحتی در اثر ضربه آسیب می بیند—مسابقه مسابقه جاده ای باعث می شود که مواد در مسیر خراشیده شوند (پایین به بیرون) و فلفل دائمی از زباله های پرنده (سنگ ها و سنگریزه های پرتاب شده از لاستیک های چسبنده رقابتی).
او توضیح داد: «فیلم ما روی زیرشاخه خودرو استفاده می‌شود که تماماً فیبر کربنی است. PPF از زیر شکم‌ها در برابر ضربه و خراشیدن محافظت می‌کند. وقتی از Penske پرسیده شد که آیا به Penske یک فرمول منحصر به فرد یا فیلم خاص ارائه می شود، او خاطرنشان کرد که محصول آنها تفاوتی با محصول خرده فروشی اعمال شده برای وسایل نقلیه سواری ندارد. آنها از فیلم درجه یک مصرف کننده ما استفاده می کنند. Mayall گفت: XPEL PPF همچنین در لبه‌های جلویی ضمیمه‌های آیرودینامیکی مانند اسپلیتر جلو و بال استفاده می‌شود. "هدف اصلی این است که ظاهری زیبا و تمیز داشته باشد، اما همچنین کاهش آیرودینامیک نامطلوب که ممکن است در صورت شکستن بال جلو یا اسپلیتر ایجاد شود."
اطلاعات بیشتر از بهترین شرکت‌های بیمه خودرو اکتبر 2022ByPenny GusnerEditor مقایسه نقل‌قول‌های بیمه خودرو آنلاین (نرخ‌های 2022) ByJason MetzEditorXPEL PPF همچنین در گاراژ تیم Penske و مغازه‌ها استفاده می‌شود. آسیب ناشی از بریدگی و خراش - فیلم به راحتی تعویض می شود و مغازه و تجهیزات تیم را در شرایط بکر نگه می دارد. مایال همچنین گفت که مهندسان و مکانیک‌ها میزهای فولادی ضد زنگ و جعبه ابزار را با PPF پوشانده‌اند و به سطح صیقلی زیر لایه شفاف اجازه می‌دهند حتی با استفاده و سوء استفاده تیم بدون ایراد باقی بماند.
در سال 2020، IndyCar صفحه نمایش هوا را معرفی کرد - یک شیشه جلو بالستیک با چارچوب تیتانیومی که برای محافظت از راننده طراحی شده است (aeroscreen 2.0، یک نسخه به روز شده که در اوایل امسال عرضه شد). در حالی که شیشه جلو ایمنی را بهبود می بخشد، یک نتیجه غیرمنتظره از دست دادن جریان هوای خنک کننده برای راننده بود، به خصوص در هنگام نشستن روی شبکه یا در سرعت های پایین (زیر پرچم زرد) یا توقف (پرچم قرمز). زمانی که در یک مسابقه بود، مایال متوجه شد که شیشه جلو باعث ایجاد اثر کاسه ماهی می شود که شدت گرمای خورشید را تقویت می کند. "من به سمت شبکه رفتم، و دارم این بچه ها را تماشا می کنم. فقط می توانید ببینید که چقدر گرم است. من مطمئناً فکر کردم ... یکی از راننده ها از حال می رود."
مایال به یاد می آورد: «من مجبور شدم با تیم چت کنم. "من همیشه سعی می کنم به دنبال راه های خاصی باشم تا بتوانیم به عنوان یک شریک برای تیم پنسکه ارزش بیشتری به ارمغان بیاوریم. بنابراین، ما در مورد چند گزینه مختلف صحبت کردیم. اشاره کردم که برخی از فیلم های شیشه جلو ما تقریباً واضح به نظر می رسند، اما آنها گرمای خورشید را قطع کن.» تیم‌ها گزینه‌ها را مورد بحث قرار دادند و XPEL تعداد انگشت شماری از محصولات شیشه جلوی ضد اشعه ماوراء بنفش را برای Penske فرستاد تا آنها را امتحان کند. کار کرد، و مدتی نگذشت که رانندگان - و ایندی کار - استفاده از فیلم را برای کاهش گرما و تابش خیره کننده در کابین تأیید کردند. "این در قوانین است که XPEL XR Asset 80٪ برای استفاده بر روی شیشه جلو در حال حاضر تایید شده است."
رابطه XPEL با تیم پنسکه همزیستی است. XPEL یک آزمایشگاه مسابقه‌ای برای مهندسی و آزمایش محصول خود به دست می‌آورد، در حالی که مالک تیم، راجر پنسکه - یک اتومبیل‌ران حرفه‌ای بازنشسته و تاجری که مدت‌ها به دلیل نیاز به شرایط بی‌نقص شهرت داشت (مرجع "اگر ماشین پنسکی جیر می‌کشد، فقط به این دلیل است که خیلی تمیز است. "نیویورک تایمز، 19 مه 1986) خیالش راحت است که می‌داند ماشین‌ها و تجهیزات او در برابر آسیب توسط PPF محافظت می‌شوند. هر دو شرکت برنده می شوند.
من را در لینکدین دنبال کنید. برخی از کارهای دیگر من را اینجا ببینید. Michael HarleyFollowingMichael Harley یک کارشناس برجسته صنعت خودرو است که نقش های کلیدی در Kelley Blue Book، J.D. Power and Associates، Autoblog، AutoWeb، Autotrader، CarExpert و Autobytel داشته است. به عنوان یک تحلیلگر معتبر صنعت، وال استریت ژورنال، نیویورک تایمز، لس آنجلس تایمز و یو اس ای تودی از او نقل قول کرده اند. مایکل در برنامه‌های صبح بخیر آمریکا، سی‌بی‌اس، ان‌بی‌سی و فاکس نیوز از شبکه ABC ظاهر شد و آثارش در مجلات فوربس، نیویورک دیلی نیوز، ماشین اروپایی، اکسلنس، 000، راب ریپورت و پانوراما ظاهر شد. مایکل به عنوان هیئت داوران اتومبیل، ابزار و کامیون سال آمریکای شمالی (NACTOY) و جوایز جهانی اتومبیل (WCA) و رئیس انجمن مطبوعات موتور، بزرگترین انجمن حرفه ای رسانه ای در آمریکای شمالی، خدمت کرده است. او همچنین یکی از اعضای Trunk Slammers است، انجمنی که فقط از علاقه مندان به رانندگی دعوت می شود. اولین کتاب او - "Nonpareil More Than 10: Vocaliser and the Porsche 911" - در سال 2015 منتشر شد. مایکل و خانواده اش در جنوب کالیفرنیا زندگی می کنند."

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

If you enjoyed this information and you would such as to obtain even more facts relating to اخبار جدید خودرو برقی kindly visit our web site.

댓글목록 0

등록된 댓글이 없습니다.

댓글쓰기

적용하기
자동등록방지 숫자를 순서대로 입력하세요.